nu jävlar ska det bli ändring på saker och ting

nu är jag pep på att ändra mig (till bättre hoppas jag) ska försöka tycka om mig själv som jag är och tro mer på mig själv. ska fatta mord och göra saker jag inte gjort förut men som skulle ha gjorts för länge sen men jag varit för feg att göra. jag ska stå för vad jag tycker och inte vad andra tycker.
jag vet att jag kanske inte är perfekt men vem är det egentligen?
man duger som man är och så är det jag bryr mig mer om vad andra tycker om mig och inte tänker på hur jag mår
ni kanske är van med en glad och hoppig emma men innerst inne är jag en blyg och osäker person. men nu vill jag vara lika glad och hoppig men inte osäker och blyg!

jag ska leva mitt liv och ingen annans
jag ska vara mig själv
inte låsas vara någon jag inte är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback