något man vill ha tillbaka, aldrig glömmer och ångrar

sitter och tänker på allt som varit, alla jag misst, känslor som kommit å gått igen och allt jag ångrar.
saknar sommaren 2010, har kommit på att jag misst många kompisar sen dess och det känns inte så kul..
vill ha tillbaka ALLA okej det finns en person och henne vet jag inte riktigt men..
det är tex 3 killar 1 har jag lite kontakt med men de andra säger knappt "hej"  tycker jag är lite synd men jaja
sen är det ju en person som jag varit kompis med länge nu men inte varit kompis med henne på 1,5 år.
fast jag har även fått närmare kontakt med några andra och hittat nya underbara personer/kompisar
sen har jag hållt kvar en väldigt speciell person i 9 år som jag inte vill släppa taget om och det är sötnosen linnea engblom som jag älskar mest i hela världen
jag ångrar massa jag gjort och även fortfarande gör, så dåligt jag mår.. ingen vet egentligen tror jag, jag har inte berättat för någon ligger på nätterna och funderar ibland kommer en och en annan tår men dom torkas bort fort innan någon ser
det finns kompisar som aldrig släpper taget om mig och det är så sjukt glad över. jag kommer aldrig släppa taget om dom jag älskar mest. de betyder så mycket för mig
jag vill bli lycklig igen och att allt var som det var förut.
jag kommer bli lyckligare och inget kommer bli som förut...
(ville skriva av mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback