vill tillbaka till sommaren 2010 och resten av tiden vi hade



Om jag visste att det som hände skulle hända, hade jag gjort så sommaren 2010 varit mer minnes värd och resten av tiden vi hade.
Jag skulle spenderat mer tid med dig och tagit hand om dig mer
Nu sitter jag och tänker på vad jag kunde gjort och inte gjorde och våra stunder tillsammans
och jag är glad att jag fick den tiden jag fick med dig som tog slut i januari
tyvärr ses vi inte på ett tag
jag fick iallafall pussa dig hejdå
but I miss YOU more then ever!

Kommentarer
Skrivet av: den du snackar om tror jag

menar du allvarligt?

2011-04-25 @ 20:21:22
Skrivet av: den du snackar om tror jag

menar du allvarligt??

2011-04-25 @ 20:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback