Dag 3: Vänskap.

Vänskap är inte att ha hur många som helst runt än, utan det är att ha vänner man kan lita på till 110%.
Vänskap för mig är att ha någon man kan ha kul med, prta med, lita på, och som alltig finns när man behöver prata och är ledsen.
Jag har inte många vänner men jag är glad föär dom jag har eftersom jag kan lita på dom!

Jag har också förlorat många jag grät ofta över det men det var bara jag som käpa och kände inte att det var någon ide.

Jag har en som alltid funnits för mig, jag alltid litat på, min bästa vän och är precis som min syster!
vi har hållt ihop i 10 år!! fatta 10 år, sen hon började på förskolan på K5an, jag gick då i 1an.
Det vär kärlek vid första ögonkast. Vi har minnen som ingen annan.
Vi har delat skratt, glädje och tårar.
10 år och många många fler!!
älskar dig!



Några fler som funnits vid min sida och jag vill att ni ska veta att jag älskar er
Ezgi, Anna, Nadia, Sandra, Daniel, Pontus och alla konståkningskompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback