Gästblogg

Har lovat dig en header länge nog nu. Du får ändra eller radera den, men nu behöver jag åtminstone inte ha ångest över det längre!!!
När jag ändå håller på så ska ni veta att Emma den finaste, mest lojala vän man kan tänkas ha & sprider alltid glädje omkring sig. Under våran tio års vänskap(!) har vi aldrig bråkat med varandra, och har det hänt något är Emma den första att få veta om det.
Det var sex dagar sen vi träffades och jag saknar dig så det gör ont! Emma har tydligen inte nämnt det än, men på måndag åker vi till huvudstaden tillsammans, och det kommer bli utomordentligt. Longing! Vi två är en klass för sig, om ni förstår vad jag menar. (Är det bara jag, eller påminde det där lite om Maria Montazami?)
Love you big time

Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback