godmorgon

Eller ja något sånt, jag vaknade halv 12, efter att ha somnat vid 2. Lyckad kväll!
Min går dag var ju skut dålig!!!! Satt och grät och ångrade att jag skulle börja på gymnasiet men nu har jag fått in andra ord i mitt huvud och det är, ingen alltså INGEN ska förstöra min 3 år på gymnasiet.
Nog om det.
Igår natt hade jag tydligen somnat när jag smsa, inte ovanligt. Men i alla fal när jag svarade på dom så fick jag ett svar som gjorde min dag! Nu kan jag inte sluta le!
Älskar sånna dagar!
Nu ska jag laga en lunch, i alla fall snart. Sen plocka ihop grejer och ta fram kläder för stan.
Och det är sjukt tråkigt väder!!!!!! man är inget annat är depp och trött sånna här dagar, hata!
Vi hörs och ha det bra i det här hemskt tråkiga vädret.
Kram!

Jag och min super fina vän Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback