helvetes måndag!

För det första så försov jag mig!
Om inte Johanna ringt 09.10 så hade jag försovit mig ännu mera!
Jag springer upp, sminkar mig, plockar i alla saker i väskan på ca 20-25 min och möter upp Johanna, vi cyklar till skolan och kommer dit 5 minuter innan skolan börjar, stessmorgon!
Sen dampade mitt skåp så jag kunde inte komma in i det till matte lektionen men som tur i oturen hade vi diagnos så lånade penna och kunde skriva det. Klar med diagnosen går jag ut och försöker få upp mitt skåp, och efter ett tag, med våld och svärdomar så gick det. Skoldagen funkade som vanligt sen.
Och nu på kvällen så tog första säsongen på gossip girl slut och jag hinner inte ladda ner andra säsongen tills imorgon... fml.
Jaja nu ska jag gå och äta något eller bara ta en tekoppp och bara njuta.
Och imorgon ska jag INTE försova mig!!
.
Hoppas nu haft en bättre dag än mig, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback