syster!

Linnéa Engblom tack för pratstunden, jag behövde det!
De här 10 åren med dig har fått mig att bli den starka tjejen jag är nu, ditt stöd vid min sida dag ut och dag in har varit till stor hjälp.
Det är så skönt att prata med dig för du förstår alltid och ger "tips".
Utan Linnea ingen Emma.
Linnéa tack för pratstunden idag, jag behövde det!
De här 10 åren med dig har fått mig att bli den starka tjejen jag är nu, ditt stöd vid min sida dag ut och dag in har varit till stor hjälp.
Det är så skönt att prata med dig för du förstår alltid och ger "tips".
Du finns alltid vid min sida vad som än händer.
Vi har inte lika intressen, musiksmak, klädsmak men ändå så har vi hållt ihop så länge, det är väl för att vi är olika det går så bra men något som vi har lika är, båda är helt galna, sjuk humor och helt störda i huvudet.
Vi har inte bråkat på 10 år, hur grymt öär itne det då?! :o
Vi kan seriöst prata om allt, och vi har så sjukt kul tillsammans.
Våra minnen tillsammans är ju helt störda men de bästa. När vi var små och åkte skidor ner för en backe och kunde inte bromsa så vi åkte rakt in i buskarna, vi fastnade och ramlade som fan blåmärken överallt och skrattade så vi nästan kissade på oss.
Våran "klubb" vid en sten i skogen vid linnea så vi sprang runt i skogen och hade olika övningar.
Jag kommer alltid finnas för dig, min syster, bästa vän och cpstörda vän!
Utan Linnea ingen Emma.
Du är så sjukt fin och underbar, alla borde ha en vän som dig!
jag älskar dig mest i hela världen, vi för alltid livet ut!!
.
.
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback