Tåget hem

Nu sitter vi på tåget hem till saknade Falun, och ja jag menar att jag saknar falun! Det är lite för stort och mycket folk, räcker med två dagar här i Stockholm. Men skulle kunna shoppat lite mer tycker jag, men får köpa något hemma då :) Vi var på gröna lund idag sjukt kul! Två kort blev med hem när vi åker karusell sjukt fula men minnen av vårat tionde år tillsammans :D Vi gick spökhuset och det var det läskigaste jag gjort på länge!! De läskigaste personerna ur de hemskaste skräckfilmerna var med så jag typ dog, linnea blev helt röd på armen för att jag höll så hårt och började gråta när jag kom ut fast sen började jag skratta för att det inte var på riktigt. Men jag har haft det super i Stockholm med min underbara vän och våra mammor! Nu ska jag fortsätta vara social med dom, kram vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback