torsdagen den 25 augusti

Idag efter skolan var jag med en kompis, vi åkte hem till mig och pratade, pratadde, pratade och kolla på film och sen på kvällen kollade jag på gg medans jag skrev lite på en svenska uppgift vi fick i skolan.
Så det är därför jag inte hört av mig något idag, och va med på det nu när skolan kommit igång, går ett program som man måste fokusera från början av 1an till slutet av 3an för att jag ska bli det jag vill och stå där med ett papper och ha det skrivet att jag är utbildad undersköterska. Kan börja jobba direkt efter gymnasiet om jag inte väljer att vidare utbilda mig, som jag har på tankarna nu.
Jag är med om mycket nu också så jag har det jobbigt, ska ju inte gå över bloggen men det gör att jag har mindre att skriva om för jag är på dålig humör men ska försöka att vara så aktiv jag kan.
Nu ska jag tvätta bort smink och borsta huggtänderna sen krypa ner i sängen och bara mysa och njuta av att kunna sova och vila, börjar 8.30 imorgon.
Vi hörs imorgon, sov gott kram!

miss you sis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback