24 december 2011 - julafton

Jag har haft en underbar julafton med min familj, johanna, mormor och morfar.
Alla julklappar var perfekta, allt jag ville ha har jag fått och mycket mer. Super nöjd!
God mat, prat, kalle anka julklapps öppning och midnattsmässa på kvällen.
Jag älskar känslan att sitta i kyrkan höra julmusik, präst som pratar och bara känna alla sitter där lugnt och lyssnar, blir så glad. Något jag ska fortsätta göra varje julafton.
.
.
Fin gran med mycket paket.
Julbordets höjdpunkt
Julmat!
Jag gosar med min underbara kisse.
Julklappar
Negelplåsare (om man målar nagarna så torkar dom snabbare om man trycker på knappen med bananerna så blåser det ur apans mun)
Julklapparna, utan kartong.
Tröja, pengar, ring, armband, morgonrock, mixerstav, choklad, nagelblåsare, klocka, presentkort på kicks, 3 biljetter till svenska björnstammens konsert på arenan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback