Bra humör, bra vänner, just nu är jag glad!

Först träffade jag min fina saknade vän Evelina,bytte några ord med henne och mitt liv kändes dierkt bättre. Vi pratade bara 10-15 min mitt humör blev mycket bättre, sjukt att det finns såna personer!
Efter jobbet träffade jag * och vi kollade på film och skrattade. Mår så bra när jag är med honom, får mig alltid på bra humör. 
Lyckad kväll igår alltså!
.
Idag var sista dagen på 5 veckors praktik så tog med lite lussebullar jag bakade som tack för mig. Fick höra massa positiva saker, då kan man ju inte låta bli och sen så finns det 3 personer som bor där som alltid ler när de ser mig och en av dom sa "du är valkommen tillbaka". Man blir så glad!
Kom hem vig 21.30 och hade jätte kul med mamma och pappa, pappa fyllde år så hade en mysig fika med tända ljus. Länge sen..
Fast skulle ju inte suttit fel med lite sällskap inatt!
Så nu är jag på bra humör, får se hur länge det håller sig. Ett bra tag hoppas jag!

 

.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback