Jag måste komma över det här!

Jag kan inte se på vissa filmer,
lyssna på vissa låtar,
kan inte göra saker jag gjode förut,
jag kan inte säga saker jag sa då,
allt påminner om dig.
.
Tror inte på föralltid när det gäller kärlek för det har så många visat mig att det finns inte. Men varje gång någon säger det till mig tror jag alltid på det, visst det är bra när den "rätte" ommer men det tar så hårt om det inte är sant.
Tillslut hoppas jag hitta den där man kan kalla "min för alltid". Någon gång i mitt liv ska jag hitta honom.
.
Vet inte hur det kommer att kännas att åka till värmland nu efter allt som hände sist.
Det kommer vara tugnt men jag ska klara det, som jag klarat allt annat.
Med hjälp av alla mina underbara vänner som alltid finns för mig.
Massamassa kärlek till dom!
.
Jag saknar allt, hur mycket jag än försöker få ut det ur mitt huvud så går det bara inte.
Han ville inte ha mig, varför mår jag fortfarande så här? Det har gått 5 månader och jag saknar honom fortfarande... bode släppa det nu, och hittar andra. Det finns inte bara en kille i hela världen.
Men det är så svårt att glömma en person som var ens allt, en andra halva och ens första riktiga kärlek.
Släpp det Emma, du mår bara dåligt av det. Släpp det!!
.
Allting kommer bli bra tillslut, men det kan ta tid.

Kommentarer
Skrivet av: ida

Här har du en person som känner igen sig så sjukt bra i det du skriver. Har gått 6, nästan 7 månader för mig. Så jag vet hur du känner, och nu börjar det släppa, men det tar tid, och vi kan inte påverka det. kämpa på Emma. du är stark! :)

2011-12-26 @ 20:21:02
URL: http://idaleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback