Godmorgon solstrålar

Vaknade halv 10 idag så fick lov att gå upp, trött tjej!
Det var jätte svårt att sova igår men som tur va så var Daniel social.
Nu blir det sminka sig sen äta lunch och klå på mig.
Jag lever i min nya morgonrock (se bild nedan) den är såååå häääärrr skön!!
Efter lunch någongång så tar jag bussen till Borlänge och är där hela eftermiddagen med Emma, blev kupolen.
Har lite grejer att köpa och sen är det väl fortfarande rea *happyface*
Direkt från kupolen åker jag till ishallen för en ispass med mina tjejer, vill tränatränaträna!
Hoppas det är ett joddigt ispass så man får lite träningsvärk!
Nej nu måste jag fortsätta om det ska bli något gjort.
Vi hörs kramar!
.
.

Massa kärlek till den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback