Lätt att fatta när det är försent - mobilblogg

Jag försöker tänka på nuet men det är så lätt att komma ihåg alla misstag och det förflutna. Men jag har nu efter några månader fattat vad jag gör för fel och vad jag ska försöka ändra på. Jag har få men förjävligt bra vänner som är värda guld! Dom berättar hur snäll och fin jag är. Strider glädje och alltid får dom glada. Vem blir inte glad när någon säger så? Jag saknar det jag hade förut och skulle kunna göra allt för att få det så igen, uppleva det igen. Den lyckan och känslan. Jag vet att den tiden kommer. Försöker leva i nuet! Helgen har varit bra, om man tar bort några händelser. Jag har en fin vän som fått mig att le många gånger som vanligt och som jag hade trevligt med i fredags. Och såklart har mina underbara vänner i borlänge fått mig att le och skratta! kärlek till er! Vi hörs senare, kram på er!
Får dator igen på tisdag förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback