Lite allmänt om de senaste veckorna

Har inget att skriva om så då tänkte jag sammanfatta väldigt kortfattat om vad jag gjort utan dator.
Egentligen har jag inte gjort så mycket mer än att jobba, har APL som jag nämnt i inläggen innan datorn dog.
Känns riktigt skönt att vara tillbaka, lyssna på musik och bara chilla!
Jag har varit hos mormor och morfar.
Jag har också träffat några få kompisar vissa mer än andra, synd nog. Men det är så att när jag är ledig är jag helt död. Men på frådag är det slut, skönt!!!
Igår efter jobbet åkte jag hem tänkte sitta hemma och bara chilla men blev ändrade planer så jag åkte hem åt, fixade mig och åkte hem till en bra kompis, va med han och två till och kollade på två filmer jag knappt fattade haha, sen efter ett tag kom det två till. Riktigt trevlig kväll med skratt och knas.
Hade varit hemma själv om jag inte dragit dit så ångrar jag inte att jag åkte dit!
Det var lite om det, vi hörs snart igen.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback