Sminkning, och tagga!!

Nu pågår sminkning för fulla muggar.
Bilder kanske kommer idag, vet inte hur mycket jag kommer kunna blogga innan jag åker efter 5 någon gång.
Bilder på klänningen kanske kommer imorgon i så fall. Vi får se hur det blir.
Ni får ha det så super bra idag och i kväll!
Det ska jag försöka ha iallafall, även fast det som hänt.
Snart är det ett nytt år och det ska bli bättre än det här året, fast 2011 har faktiskt varit bra det också, lärorikt, har varit med om nya händelser och känslor sen har jag fårr jätte fina vänner in i mitt liv, och gamla som jag inte haft kontakt med på länge så det är skönt!
Nej nu måste jag fortsätta med mitt.
Vi hörs kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback