Tack för allt men nu passar jag nog inte in

Jag passar inte in i ditt/erat liv längre.
Men det var kul så l'nge det varade, ni har ingen tid för mig längre.
Jag är inte som alla andra jag vet men jag trodde det var ett plus.... tydligen inte.
Passar inte jag in så passar ni inte in, jag kan fixa det själv. Jag har blivit star pga såna som er. Stått på mig att inte bli som alla andra och jag trivs.
Jag skaffar andra kompisar som jag passar in med och tycker om mig för den jag är och inte för den jag borde vara.
Jag är inte den som har många vänner men jag har såna jag kan lita på, fast tydligen hade jag för höga förväntningar över er... men nu vet jag det tack.
.
.
Som sagt förut det kommer kanske komma massa texter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback