fredag 23 december

Igår tränade jag med några i borlänge ishall, vi hade ingen tränare så vi fick träna på det vi ville och jag filmade även mig när jag åkte men tror ej det kommer upp på bloggen för man såg knappt och sen failade jag. Vi får se hur det blir med den saken.
Sen på kvällen (torsdagskväll) fick jag besök som stannade hela natten, det var skönt för mådde inge vidare på dagen så det var uppskattat.
Nu kom min mormor och morfar precis så ivkäll blir det umgås med dom och kanske kan få några att spela spel eller något.
Som sagt ingen dator så får se hur det blir med bloggningen så jag säger
GOD JUL PÅ ER ALLIHOPA!!!
OCH HA EN SUPER BRA JULAFTON MED MYCKET MYS OCH FINT BESÖK MED FINA JULKLAPPAR.
KRAM!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback