dag 10 - 10 ni inte visste om mig

  • jag stör mig på små saker
  • jag skulle ha kunnat heta Karolina (mitt mellan namn) ist för Emma
  • jag är högerhänt
  • jag hatar att le på kort, speciellt nu när jag har räls
  • jag är sämst på att stava
  • jag är dåligt på att passa tider, så går alltid upp tidigare och går tidigt till skolan tex
  • när jag mår dåligt, säger jag inte alltid varför eller säger bara att det inte är något. vill inte att alla ska veta vissa saker lite privatliv måste man ha och om jag säger till en så vet 3 andra det samma dag/dagen efter. endast dom jag litar mest på, linnea tex
  • jag har svårt att lita på folk
  • jag har dåligt självförtroende, har några anledningar (tar ej upp dom här)
  • har har problem med mina ben och fötter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback