dag 11 - personer jag saknar

ska inte nämna namn.
jag saknar många personer som jag hade förut. nu kollar dom knappt på mig.
saknar någon att hålla om och mysa med
saknar någon som jag kan prata om allt med.
vissa säger så, jag litar på dom och sen sviker dom mig. jag kanske förkänar det inte vet jag.



det här är en underbar tjej som jag saknar bara efter en dag, det är sjukt.
men hon är världens bästa
jag älskar henne jätte mycket!!


saknar min söta kusin som jag inte träffat sen sommaren 2010
älskar henne

m.m


Kommentarer
Skrivet av: häst blogg

Ååå saknar dig med . När kommer ni ? Vi har inte träffas på 7månader :-o <3333 älskar dig kusin vitamin (;

2011-02-15 @ 20:39:59
URL: http://mittponnyliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback