dag 2 - min familj



som rubriken säger så ska jag berätta lite om min familj

mamma Marita, hon är 49 år fyller år 10 juni. hon jobbar på haralsboskolan i köket.
jag har världen bästa mamma. vi har delat tårar, skratt och minnen. hon har alltid funnits för mig
pappa Mats, han är 53 fyller år den 16 december. han jobbar på något fråd, kör lastbil. har egentligen ingen aning om vad han gör om jag tänker efter hehe. han är en bra pappa, vi bråkar mycket men vem bråkar inte med sina föräldrar liksom??. han är ändå bäst. vi har samma humor och allt.
bror Peter, 21 år fyller den 1 februari. han är rolig och snäll. vi har våra stunder där vi bråkar men älskar honom fortfarande lika mycket. eftersom han flyttat till uppsala så känns det tomt i lägenheten har ingen att "bråka" med och ingen som slänger ner mig på golvet och kittlar mig. saknar honom!

min familj är rolig, anorlunda och bäst
älskar er<3

och en hund som vi avliva den 7 januari, härlig början på det nya året...
men hon har det bättre där hon är nu och det var bäst för alla hon var jätte sjuk, hon va en familjemedlem 15 år i samma familj inget man glömmer i första taget.
alla i hela familjen saknar henne och kommer aldrig glömma henne. finn och kommer alltid finnas i våra hjärtan.
snart börjar jag gråta :s älskar och saknar henne så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback