dag 3 - vänskap


linnea
vi har känt varandra i 8 år, i sommar så är det 9. vi har delat skratt, tårar och glädje. vi vet mycket om varandra och stöttar alltid. vi är lika galna båda två. men vi är faktisk rätt olika fast ändå lika.
hon är min syster funnits i vått och tort. vi har grymma minnen och en underbar person
älskar dig mest av allt cpbarn


nadia
3 år. vi träffades när jag började 7an på brits och gått i samma klass i hela högstadiet. vi blev bättre vänner i 9an och det är jag glad för. hon är en jätte snäll tjej och rolig. som alltid finns när jag behöver henne. sjuka minnen har vi också.
älskar dig


ezgi
4år, hon började i min klass på mellanstadiet. ezgi är en fin, snäll och en underbar tjej. KILLTOKIG också :p men så grymt söt. hon är min närmsta vän. hon finns för mig hela tiden och hon har sett mig gråta, skratta och vara glad. hon stälelr alltid upp vad som än händer
därför älskar jag dig guumman

anette
1 år, har ingen bild på henne *sadface* men hon är åndå lika bra ändå. ångrar inte att jag bytte till borlänge konståkningsklubb, för där träffadet jag dig och massa andra  fina personer. hon är så grymt snäll och bäst humor, och du är ju riktigt söt också. hon har funnits där när jag mått dåligt. vi har inte känt varandra länge men det känns så sjukt länge iaf.
du är bäst anette, får en på så jäkligt bra humor.
love yaaa


becka

1år, känns om längre min (man). du är bäst på alla sätt, söt. sprider glädje som en fontän sprider vatten. man blir bara glad av att se dig komma in genom dörren. känner dig kanske inte så jätte bra men ändå så gör jag det. och vi ska lära känna varandra ännu mer och alla får akta sig när vi är i farten
du är bäst love yaa


anna
3 år, vi träffades när jag började 7an på brits och gått i samma klass i hela högstadiet. vi blev bättre vänner i 9an. du har alltid funnits där för mig. vi har delat skratt, tårar och gjädje. vi konfirmerade oss tsm vi hade roligt den tiden och vi har fortfarande det.
älskar dig

har flera också men det här är dom allra närmsta och orkar inte skriva om så många mer :p
det är svårt att hitta på om dom

men jag älskar er andra som inte blev med också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback