dag 4 - vad vill jag bli när jag blir stor?

som det stog i inlägget om mig dag 1 så ska jag söka till kristine och gå på vård och omsorgspogrammet.
och när jag gått ut dom 3 åren blir jag undersköterska och sen om det var kul så läser jag vidare till sjuksköterska.
när jag var liten ville jag bli fotograf, det vill jag fortfarande men känner att jag kommer inte klara det riktigt men ska nog kanske se om det finns någon kurs som man kan gå elelr något skulle vara kul att kunna ta fina bilder.
i 7an ville jag bli florist eller sy.
jag är rätt säker på att bli underköterska för jag gillar att ta hand om människor och sånt

vet inte vad jag ska skriva mer har ni frågor så täll gärna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback