halv studiedag *tummen upp*

som rubriken talar om så har jag halv studiedag iadg, skönt
fick lite gjort på so arbetet som ska in på fredag *panik*
och talade inför klassen på engelskan hihi, *stolt chey*, min lärare ropade om någon ville läsa upp jag brukar vänta till sist och han ska behöva säga åt mig men fan heller idag sa jag, äh jag kan göra det nu och ställde mig längst fram och började.
jag skulle hålla ett tal till en sak som är viktig. självklart skrev jag om min mobil haha
och ansökansklappen är inne hos syo och ur världen ett tag iaf

nu blir det te och bulle framför tv'n och sen bussen till stan helt själv. men vad gör man inte om man behöver lite saker ;)
får se om man träffar någon man känner. annars blir det handla och hem igen
det var allt för denna gången
KYSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback