saknaden är stor

tårar rinner ner för mina kinder, jag vill ha dig tillbaka.
har inte fattat att du är borta. läser texter om dig och kollar på bilder.
jag saknar dig så jävla mycket. vill känna lukten från dig och känna din fuktiga näsa mot min hand.
ett stort hål finns inom mig och jag vet inte vad jag ska göra.
jag tror jag hör dig och ibland ser jag dig.
att se dig i bilen, du skakar och jag tänker om några minuter sitter du inte här.
du kommer inte ta ett steg efter klockan halv 7.
du somnade in klockan 18.25 den 7 januari 2011
så som jag kände då har jag äldrig varit med om förut och kommer aldrig glömma den.
vill bara att du kommer tillbaka
du va mitt allt, min syster det bästa i mitt liv.
du var det viktigaste i mitt liv
vet inte vad jag ska göra
snälla kom tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback