trött cheyyy

la mig halv 12 igår, satt och skrev bildanalys, som jag självklart glömde lämna in iadg... lyckat emma lyckat!!
men till igår natt. jag mådde piss och mamma blev ett litet offer (hihi), hon är underbar. men när jag la mig så började tårar rinna och mådde dåligt
idag började allt rätt bra faktiskt gick upp 07.15 linnea kom 07.25 jag sminkade mig inte (bara lite mascara), satte bara ihop håret och kläder tog jag bara något. linnea blev lite förvånad :p jag brykar sminka mig i 20 min, fixa håret och byta kläder 100 ggr innan jag går till skolan. jag och linnea gick till skolan och åt frukost, jag åt en tallrik fil och varm choklad, jag brukar äta 1-2 mackor och varm choklad.
skolan va inte det roligaste, när jag kom hem så satte jag mig vid datan och snackade med några fina personer.
dom e bäst och jag fick prata ut lite, kändes skönt!

snart drar jag vill ezgi och sedan vidare till lugnet på ett pass zumba.
något ni måste testa asså, det är sjukt kul, jobbig men ändå skönt!
så ska fixa det sista sen drar vi
kanske bloggar mer sen
puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback