ansiktsmask i mitt hjärta

annabanana sov hos mig riktigt mys
dagen:
jag och anna låg och snacka sen somnade hon och jag somna inte för en halv 3, vaknade halv 6 somnade igen och alarmet ringde klockan 8, halv 9 åkte vi till borlänge för jag skulle träna. gick ju sådär som vi ca 6 timmar så :s
sen så kom vi hem vid 11 tiden sen åkte anna vid 1 och linnea kom vi halv 2 så blev det stan en snabbis blev lite ansiktsmasker.
klockan halv 5 åkte jag, mamma och linnea till lugnet för att dansa zumba i 90 min så jävla kul :D måste göras om
alla borde testa grymt kul (iaf tjejer, killar kan ju också). när vi komer hem duschade vi och linnea kolla handboll och vi myste med ansiktsmask
lite om dagen iaf

imorgon är det skola igen, hurra... nej inte precis men aja
ska sova är grymt trött
nattinatti sötisar är ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback