dålig uppdatering

andra dagen i skolan och redan trött som fan
kom hem vid kvart i fyra någon gång och la mig och kolla på tv, somnade halv 5 vaknade runt halv 6 och mamma tvingade uåå mig för att äta
nu gör jag läxa *HAPPYFACE* ska hitta på ett namn som jag skulle ge mitt namn och egen flagga och det måste ha något med landets historia som vi inte har börjat med *LYCKAT*
vi har 2 inlämningar, 2 stora arbeten och det är andra dagen. kan verkligen inte bli bättre...
har mycket med skolan som ni kanske sett lite och mer kommer, typ ett spsnak ord prov på typ 286 ord eller något v.14, NP tisdag & torsdag. så vet inte hur mycket bloggning det kommer bli
något då och då ska försöka
jaja ska fortsätta med läxan :)


ha det bra
puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback