en ny ängel i himmelen, va rädd om henne



klockan 18.25 va ditt sista andetag
kan inte fatta att du är borta
min lilla ängel blev 15 år
vi har varit som systrar, du har funnits bredvid mig i hela mitt liv. och nu är du borta
att se dig lida gjorde mig jätte ledsen jag ville inte att du skulle ha ont och dö, att se dig somna in var jobbigt tårarna bara forsade ner men tanken var i mig att du har det bättre där du är nu
vi ses snart igen
jag har aldrig varit ensam när jag vet att du är någon stans i lägenheten, nu hör man inte dina små tassteg och inget skällande. jag saknar det oerhört mycket
du har varit sjuk mycket och gått igenom många operationer
sen i somras har vi gått runt och tänkt på det och nu blev du dåligare
och nu är du där uppe
kommer aldrig glömma dig
jag saknar dig
jag älskar dig mest i hela världen och du kommer alltid finnas i mitt hjärta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback