dag 1 : mig själv

Ethel Emma Karolina Bergström heter jag och jag är 15 år fyller 16 den 27 oktober. Född och uppvuxen i falun som jag fortfarande bor.
Jag bor med min mamma och pappa i lilla bojsenburg. Har en store bror också men han bor i uppsala sen ca 1,5 år tillbaka om inte mer.
Jag gick ut nian på britsarvsskolan nu i juni. Jag ska börja på kristinegymnasiet, linje vård och omsorg.
Jag är kort runt 1.56-1.57, har grön/blå ögon och långt ljusbrunt hår. Har glasögon också, men domanvänder jag nästan inte.
Jag är en glad tjej som springer överallt och för liv. Ingen lugn stund med mig och jag är pratglad. Det är inte så svårt att få mig att skratta, skrattar åt det mesta. kan börja skratta åt ett skämt som inte alls e kul, och då skrattar Jag mer för att det var så dåligt och att bara jag skratta. jag är sämst att förklara saker.
Jag rätt klumpig kan jag också va.
På fritiden tränar jag konståkning och är med kompisar gör mer kul också.
Lärde mig att åka skridskor när jag var runt fyra års åldern, sen började jag träna i falu konståkningsklubb när jag var sex. nu tränar jag i borlänge sen snart 1,5 år tillbaka ungefär.
Det är svårt att skriva om sig själv, så om ni har frågor om mig som jag glömde skriva om såär det bara att slänga in en kommentar
knasig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback