dåligt med blogg! + svar

sjukt dåligt bloggande men jag har lite andledninagar
  • dåligt humör
  • internet har fuckat sen åskvädret för typ 3+ veckor den
  • har haft mycker i skolan

men jag ska försöka komma igång igen för internet börjar funka igen
hade fått 2 frågor som jag tänkte svara på:
Moa Lillgren om spexfoto idag:
Så jävla sköna bilder! :D hur kom ni på det där? :D Nu har jag börjat blogga själv igen iallafall :D 
PUSS PÅ DIG <3

svar: vi skulle vara superhjälpar men det blev lita allt möjlig hahah, 2 killa hade inte hittat grejer så om klädde ut sig till tjejer, hjältar och skurkar
kan lägga ut bild när vi får dom :D<3


Moa Lillgren om spexfoto idag:
Kan du inte ladda upp lite bilder från balen? :D <3

svar: ja det kan jag göra :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback