frågor om mig - tidsintällt

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
- Nja, ibland men inte ofta tyvärr..
Vad åt du senast?
- Grekisk pytt
Har du fått någon komplimang i dag?
- Ja
Har du varit med i en rättegång?
- Nej
Gillar du att shoppa?
- Ja, om man har pengar
Är du polare med grannarna?
- Nej ;)
Vilket språk pratar din pappa?
- Svenska
Vilka länder har du bott i?
- Sverige
Senaste piercingen?
- Örat
När åkte du bil i mer än femton minuter senast?
- Igår
Har du däckat eller spytt för att du har druckit?
- Nej, dricker inte har kul ändå.
Har du något husdjur?
- En katt och ett marsvin
Har du täckt någons hus med toapapper?
- Eh, ne
Hur bra är din syn?
- Borde ha glasögon men anväder dom inte
Har du varit på ett party?
- Party och party vet jag inte men ja det kan man väl säga att jag har
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
- Nej :o
Har du varit utomlands?
- Nej
Vilket är det bästa bröllop du varit på?
- Bara varit på ett
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
- Ja, inge snack om saken
Var är dina syskon just nu?
- Han är i uppsala sen vet jag inte mer
Har du pussat en tjej?
- Ja
Vad var den senaste drömmen som du minns?
- Drömde igår, och den tnker jga inte berätta mer än att jag vaknade och grät
Vem ringde dig senast?
- Mamma
Vilken tid gick du upp i morse?
- 08.10
Vad ska du göra i helgen?
- Träna och får väl se vad som händer, första helgen som 16 hoppas på något skoj!
När var du riktigt sjuk senast?
- Vet ej
När såg du en kändis senast? Vem var det?
- Kommer inte ihåg
Vad finns i din bakficka?
- Har ingen
Har du färgade linser?
- Nej
Vad gjorde du klockan två i natt?
-Sov i min underbara säng
Vad är det första du gör på morgonen?
- tycker på snooze
Vad ska du göra efter det här?
-
Plugga
Är du kär?
-
Nej, tvärr
Har du mer än 6 par skor? 
-
Det har jag
Har du sovit brevid en kille du gillat?
- Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback