Fredag!

Jag är på lite bättre humör idag.
Har varit i skolan, den sög men som tur är så lyser min fina vän Evelina upp min dag, såklart gör alla andra i klassen det också!
Evelina har jag kommit närmst, så vi hade en pratstund igår och det var väl behövligt!
.
Tillbaka till idag igen, direkt efter skolan åkte jag med Emma och Rebecka till borlänge, jag var sjukt nervös för sjkulle åka till ishallen helt själv. Men det gick hur bra som helst!
Hade en timme is, en timme fys och gjorde lite mer styrka hemma. På fysernvar det bara styrka, sprang i trappor, grod hopp, stolen sen var det 20x4 alltså 80 situps, slika många ryggövningar, 75 armhävningar sen blev det strech åh herre gud var trött man var men när jag kom hem körde jag ännu mera situps och rygg lyft ca 60 på båda så jag mådde verkligen bra efter det!
Så tog en varms skön dusch och sen blev det idol!
Imorgon blir det vara hemma själv en stund och sen kommer en kompis så jag får må bra ett tag
Nu ska jag lägga mig puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback