godmorgon

Idag blir det mycket vetekudde och mys känner jag, fast först måste jag städa i mitt rum, jag har så himla mycket kläder överallt, är man tjej så är man ;-)
Igår var jag så sjukt jävla trött så jag la mig nästan direkt efter att röstningen var klar på idol.
Det var underbart skönt!
Men hallå vad hände med alla idoler igår :o det var inte många som satt hela texterna, var det för att det var på svenska? jaja.
Men imorse vaknade jag av världens jälva magont, och kunde inte ens ligga kvar i sängen det stack som nålar, åååhhh vad ont det gjorde, gör!!!
Nu ska jag ta en tablett och sen blir det att gå loss i rummet så jag får det klart.
Vi hörs.
Kram!
.
.
old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback