Godmorgon

Nu sitter jag i skolan, försov mig idag så hade inte tid att skriva något. Och igår var jag jätte trött somnade nästan direkt när jag la mig.

Går dagen var helt klar världens bästa även fast jag fick lov att ta spruta på morgnen.
Först vaknade jag av att mina föräldrar kom och sjöng för mig. Sen hade mamma gjort myspys i köket, tända ljus, och färdig frukost, och 2 paket.
I skolan hade jag det jätte bra med världens bästa klass, jag Madee och Evelina till american take away. Och fin en fin peresent av Evelina också.
Gjorde engelska prov och det gick super bra!
Fick reda på Matte prov och jag blev godkänd!

Sen fick vi sluta tidigare åkte hem och bara njöt!
Rätt som det är åkte mamma och sa inte vart hon skulle, och efter ca 20 min kom hon hem och jag hörde att det var några som viska och fler steg i hallen, och mamma ropar "Kolla vilka jag hittade" och jag vänder mig om och ser jag Daniel och Viktor stå bakom mig, det fösta jag säger "vilka är ni" hahah jag fattade inte först vilka det var.
Tyckte det var lite gulligt att dom hade båstämt och överraskamig.

Jag fick fina presenter och en SYSTEMKAMERA!!!!!!!!!
jag fick: pengar, byrå/nattduksbord, armband, halsband, örhängen, godis, ett presentkort på guldfynd, badgrejer, andsriktsmaskar (skönhetsgrej) och förvaringsaskar.
Bilder kommer sen , när jag kommer hem.

Idag ska jag bara ta det lugnt fixa med kameran, kommer vara besatt av den nu ett tag hahaha.
Nu ska fortsätta tråka här farmför datorn.
Och grattis till er som orkade läsa!!
Kram vi hörs! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback