hatar internet

Mit internet har laggat hela dagen..... surt!
Idag har jag varit på stan med mina fina vänner, dom är ju bara för störda!
Har alltid lika kul när jag är med dom.
Imorgon ska jag lägga in bilder från kameran från i lördags det är inte många men.
Och min lilla spakväll igår, sjuk mysigt! synd bara man var själv men sånt är livet.
(om internet är på min sida imorgon)
Ikväll ska jag lägga mig i tid och imorgon har jag träning kvert över 11 antingen går jag på träningen eller så går jag ut och går en timmer, inte bestämt mig än för det är så krongligt med buss tycker jag eftersom jag inte är så speciellt glad över att åka buss så vi får se.
Och tänkte kanske dra ut och fota lite imorgon också, om det är fint väder.
Kan försöka göra någon tidsintällt inlägg.
Kram!
.
.

.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback