kommentarer

Tack för kommentarerna, och vill bara att ni ska veta att jag har slutat tagit åt mig. Tog åt mig jätte mycket förut och blev ledsen för minsta lilla men, vad är det för ide? jag ser ut som jag gör och kan inte ändra det så det är bara att acceptera. Och jag skäms inte för den jag är.
Men tackar så hjärtligt för kommentaren jag fick igår, men den åkte tyvärr bort.
.
Jag är en glad och högljud person, alla har vi komplex och tycker inte alltid om oss själva men man kan itne göra så mycket mer än att acceptera och vi är fina som vi är. Jag står upp för mig själv, och skiter nästan i allt (det finns gränser) som folk tycker om mig, jag har accepterat mig själv, nu får ni också göra det.
Ni kan gärna hålla era åsikter om mig för er själva.
Tack för mig och kram på er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback