Ni ska inte tro

Att jag är världens emo barn.
Alla har någon gång i livet haft en månad/några dager som varit jobbig och såna har jag nu.
Men nu har jag börjat på en ny skola och trivs super bra i min klass och glömt allt annat från gamla klass och brits. Inget jag vill uppleva igen tyvärr...
Jag är en glad och sprallig tjej, speciellt när jag är med dom personerna jag verkligen trivs med.
Jag är pratglad, skrattar som en tok, en väldigt lätt road tjej.
Det kan dom jag är med intyga ;-)
.
Jag har en jobbig tid, det har ni nog fattat, men det är skönt att bara skriva en mening eller text och ingen förstår.
Det är som att släppa en del av mitt illamående. Men jag ska ta tag i det här och leva livet fullt ut och må bra.
Jag är snart inne på mitt 16 år och då ska jag ha sjukt kul och leva dagen som om det vore min sista.
Emma Begström ska bli lika glad som förr!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback