Förtsätt fråga :D

Jag har stressat som f*n idag, stress till buss, stress till träningen efter skolan för att annars skulle jag inte komma dit, men kom dit en timme innan träningen började. men pluggade lite då.
Nu har jag nyss ätit och ska hoppa in i duschen.
Imorgon har jag skolfoto, nervös men vet inte varför ;)
Vet iallafall vad jag ska ha på mig, kanske kommer upp outfit om jag orkar och har lust.
.
Jag mår ju som sagt inte så bra, så blir inte så jätte bra bloggning men jag gör mitt bästa och försöker. och nu dampar mina ben ännu mera än förut blir ju lite smått rädd.
Men nu blir det hoppa in i duschen.
Vi hörs, kram!
.
Förtsätt fråga frågor, här!
.
Saknar dig bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback