Frågestund del 1


Svar: Kristine är en bra skola.
Jag vet inte riktigt för det är folk som slutat men vi är väl runt 24 tjejer och 1 kille.
Sista frågan tränker jag inte säga någon om, förutom att jag inte känner alla så bra, så tar inte ut något i förväg.





Svar: Vi får se vad som händer i framtiden, jag tycker det är bra som vi har det just nu. Men det är 3 år kvar och allt kan hända. :)





Svar: Hej, och tack så mycket!
Frågan kan du få ett kanske, kanske itne på tyvärr tänker jag inte lägga ut det på bloggen.





Svar: Nej jag tycker inte om, JAG ÄLSKAR GO´FIKA! :D





Svar: Jag antar att du menar ex? och ja det göra jag..






Svar: Nej men tackar "Lars Ohly"!




Svar: Ja jag gillar kebab om jag är på det humöret.




Hoppas ni är nöjda med svaren och om ni har funderingar så kommentera gärna.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback