Frågestund del 2


Svar: Just nu vill jag nog bli sjuksköterska, och om jag inte har helt fel så är det 3 år på högskolan.
Men under 3 år så kan allt hända. :)




Svar: Dumma klocka sluta ring.
Jag skulle nog tycka det var lite små roligt.
Svår fråga och jag säger nog både cola och fanta, men då ska det vara wildabär.
<3
:*
Skulle nog välja äta 2 kg smör.
En stor båt, en kapten, Linnea, min katt  och den sista vet jag inte men någon kompis kanske.
Tack för frågorna och hoppas du är nöjd med svaren :)




Svar: Gud vad kul! Jag har inga bilder men jag kan fixa, och några videos kanske jag också kan försöka fixa men lovar inget. Men bilder kommer iaf, på olika träningskläder osv :)





Svar: Jag har inte EN som är bäst, utan jag väljer faktiskt två och det är Madde och Evelina. Hela klassen är bäst men om jag måste välja så är det de två för att det är dom jag har kommit närmast. :)




Svar: Det är en kompis till mig. Vi har känt varandra i 2 år, men tappat kontakten lite då och då under det här åren men nu har vi kontakt igen och träffas rätt ofta.




Svar: Hej, Jag Går vård och omsorgs programet på kristinegymnasiet i Falun. Och ja jag trivs som fisken i havet, liten skola med lite folk i och alla verkar vara sig själva så det är kanon. Ser fram emot 3 år där.





Svar: Han var världens bästa kille! Och mysig. Jag är tacksam för den tiden jag fick med honom!




Svar: Jag äter blandat till frukost, ibland inget, men oftast te och macka.
Nej men med endast trosor.
Om man är kille och ser ut som en tjej, går han väl in på tjejtoaletten och vice versa.
Inte stor tån eller lill tån. Någon av de 3 i mitten iallafall.
Sex utan orgasm.
Nej jag kan inte slicka mig på armbågen.
Haha, ca 3 ggr i veckan kanske.
Jag har 13 fönster, 13x7 = 91.
Allt händer på en pinne som är tvärs över så allt är lika långt in.
Nej jag tror inte det för katten är där och flyttar på dom, haha.


Svar: Jag har strulat med dom jag varit tillsammans med, 3st

Svar: Hej Anna! Tack du, det skulle vara jätte kul att baka med dig! Jag mår inte så vidare bra, precis i lingon veckan, och lite annat men det rullar väl på ändå. Saknar dig med, och tack så mycket sötan! puss <33

Hoppas nu är nöjda med svaren och om ni har några andra funderingar så kommeentera gärna.
Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback