FREDAG!!!

Kom hem från skolan för ett tag sen nu. Det var en skön dag hade tre lektioner och på sista (idrotten) bowlade klassen. Det gick ju som det gick... ledde först men i slutet kom alla ikapp mig och såklart förlorade jag... jaja det är bowling inte livdets undergång *blink*
Nu ska jag byta sängkläder, byta sanden i bellas låsa och fixa lite annat.
Ikväll åker jag hem till en kompis och bara njuet efter att varit sjuk och äntligen får träffa kompisar, i helgen har jag satsat på att få träna och träffa mina tjejer igen! SAKNAT SOM SOM F*N!!!
Men vi hörs kanske slänger in en mobil blogg senare.
Kanske ordnar ett tidsintällt innan jag sticker också.
Vi får se hur det blir med det.
Kram och ha en bra fredag!
.

Saknar dig bror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback