Måndag, tisdag, onsdag

Måndag - Var i skolan började 09.55 och 15.45. Cyklade hem och packade ur sakerna ut väskan och sen skjutsade mamma mig till D och jag var där till 8 ungefär. Så han hann inte blogga, och mådde inte så bra heller.
.
Tisdag (idag) - Vat i stångtjärn med alla från VO/OP. Det var tråkigt, morgon förstörde allt. Vaknade av attd et regnade och när jag kolla ut var det helt grått och mulet ute och vi skulle vara ute hela dagen, ville bara lägga mig i sängen och somna om. Men nej jag tvingade mig til skolan och såklart blev morgonen värre höll på att missa buss helvetet.
.
Onsdag (imorgon) - Efter skolan ska jag möta upp min super fina och saknade vän Nadia. Vi kommer ha galet kul som vanligt.
.
.
Vi hörs, ha der bra kram!!

Nadia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback