Min helg

Kommer nog inte blogga så mycket i helgen.
Imorgon kommer jag taäna klockan 10-11 och sen när jag kommer hem så ska jag duscha, äta och fixa mig sen kommer D hit och vi drar senare ner på Granny Goes Street och träffa några kopisar där (som jag inte hört något ifrån än...) och sen så får vi se vad som händer och förhoppningsvis ska jag inte vara så trött på söndag morgon för jag har träning då, men får se hur det blir med den saken.
.
Idag har jag skrivit klart en medicin uppgift har typ 3 kvar tror jag som jag får skriva i sskolan eller hemma det ska vara inne på onsdag efter lektionen så har tid på mig men det är skönt att få det gjort.
Nu ska jag göra mig klar för sängen eftersom jag ska upp i tid imorgon.
Vi hörs och ha en bra helg, kram!
.
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback