Bad day today!

Skulle kunna nämna hur mycket saker som möjligt som har gjort den här dagen till hur dålig som helst! Som tex att jag måste gå med linda igen på hande, jävla äckel helvetesa hand fan!! Ursäkta orden men jag har haft ont från och till sen 4 januari, seriöst 3 månader jag börjar trättra rätt mycket nu.
-
Aja jag ska inte prata mer om det.
Vi fick reda på idag att det är 5 hela veckor kvar till sommarlov och då är liksom studiedagar , röda dagar osv borträknade och lägger man ihop dom dagarna är det en veckas ledig, livet är bra ibland så där var ljuset i min måndag!
Nu ska jag lägga mig, kanske göra popcorn och lägga mig och hoppas att tisdagen är bättre.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback