Dålig bloggning

Dålig bloggning idag men jag har verkligen itne haft lust, jag var så sjukt trött när jag kom hem och jag är det nu så jag ska snart lägga mig och hoppas jag somnar lite i tid.
Skoldagen har varit seg som vanligt, men lite skratt har det iallafall blivit. När jag kom hem var jag ju som sagt trött och för ett tag sen kom jag på att jag hade med mig min uppsats om en köttbulle kvar att göra, nu tänker ni säger vafan men det är så, vi ska skriva en uppsats eller text kalla det vad ni vill om en köttbulles resa genom kroppen och tillslut åka ner i toaletten. Alltså mun till ändtarmsöppningen. Sjukt tråkigt men tur det gick fort när jag väl satte mig och skriva.
Nej nu ska jag sluta babbla och lägga mig, vi hörs!
.
.
Här får ni en av alla låtar jag lyssnat på idag

Liv och död - maskinen (spotify)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback