godmorgon 19/4

Trött som varje morgon men vatusan jag har sovmorgon så nehöver inte stressa och snart snart fredag, det bertyder helg.
Igår när jag skulle duscha upptäckte jag en rödprick på insidan va handleden och vad jag vet har jag inte slagit i mig någonstan och har haft lindan på hela dagen... skumt så då sa vi om den är kvar i morgon så ringer vi och hör med vårdcentralen. Den är kvar och pappa skulle ringa senare så får vi se om jag måste åka dit efter skolan.. hatar doktorer och jag ska jobba innom sjukhus osv hur har jag tänker?
Aja jag känner att det blir mycket om min hand i bloggen men det är det enda som händer i mitt liv förutom skolan så, just nu är det rätt dött i mitt liv.
.
Men nu ska jag iallafall göra frukost och kolla på ett avsnitt av one tree hill.
Vi hörs och ha en bra torsdag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback