I skolan och har typ hål

JA som rubriken säger är jag i skolan och har typ hål för våran svenska lärare hade inte planerat svenska lektionen så då fick vi jobba med vad vi ville och ifall vi inte behövde fick vi sluta, men jag och Lisa satte oss vid datorerna och skriver bokrecensioner som ska vara klara, vi ska ha gjort två stycken unde det här året och jag har inte skrivit någon än... kanske dags nu, hehe.
Kommer nog inte bli så ycket bloggning i helgen för att jag kommer vara borta mesta delen av dagarna. Ikväll ska jag vara med några kompisar och ha lite myskväll och lördag/söndag ska jag på utbildning och då är jag i Leksand från halv 9 till efter 4-5 någon gång. Mer information kommer antagligen imorgon efter utbildningen.

Men jag vet vilka jag ska skriva om så det är väl lite tur det.
Nu ska jag fortsätta vi hörs, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback