måndag

Jag hade en jätte bra dag igår, eller i början var den seg men så brukar det vara. Vid halv 7 eller något tror jag den var åkte jag hem till Madde och kollade på film med hennes familj, mycket mysigt! Klockan började närma sig 23 och mamma ville hämta mig för att det inte skulle bli så sent eftersom hon skulle jobba, så hon kom men då visade det sig att jag kom inte hem, det blev ändrade planer och jag hamnade i hälsinggården istället. Jag klagar verkligen inte, hade det hur bra som helst. Vi kollade på skräckfilm, pratade och skrattade. mys!
.
Kom inte hem fören runt halv 4 så idag är jag lite seg och men jag ska ändå komma iväg till gymmet, inte gymma på huuuurrr länge som helst!!!!!
Fan nu får jag sluta dega och börja pumpa. Blir väl lite lättare nu när det är lov och sånt. Allt jag ätit nu under påsk har bara lagt sig på lager..
Nu ska jag förtsätta göra mig klar och se när pappa orkar skjutsa mig.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback